fbpx

Onze aanpak

1. Winnend aanbod

2. Ad

3. Landingspagina

4. E-mail flow

5. Omzet

1. Winnend aanbod

We werken een winnend aanbod uit dat aantrekkelijk is voor jouw ideale klant. Voorbeelden van zo’n gratis weggevertje of freebie zijn: e-book, videotraining, checklist, coupon, trendrapport, catalogus,… Kortom iets dat waardevol is voor de klant of een groot probleem oplost.

2. Ad

We lanceren de social campagne en testen verschillende parameters: teksten, afbeeldingen, video’s, actieknoppen, etc. We leren uit deze data om de best presterende advertentievariant te zoeken en daar weer nieuwe varianten op te gaan testen. We zoeken naar de laagste kost per lead. Hier passen we het Japans gezegde CANI toe: Constant and neverending improvement.

3. Landingspagina

Op de landingspagina laat jouw doelgroep zijn gegevens achter in ruil voor de freebie (gratis e-book, videotraining, checklist, trendrapport, catalogus,…).
Deze landingspagina is niet statisch en wordt constant getest om zoveel mogelijk bezoekers te converteren naar leads.

4. E-mail flow

De leads die vanuit de social leadgeneratie campagne flowen worden opgewarmd met een automatische mailingflow.

5. Omzet

We stemmen samen de kwaliteit van de leads af om zoveel mogelijk leads klant te laten worden.

Workflow van Inflow

Strategiebespreking

Onboarding

Testfase

Optimalisatiefase

Evaluatie

Ervaar de Inflow Invloed op jouw business